sovit

Inte gjort så himmla mycket idag faktiskt, Jag sa att skulle följt med att jaga till gustav så han kom hem och åt o lite sånt. Men så fick jag sådan huvudvärk den bara kom från ingenstans så jag gick o la mig o sov och vaknade nästan precis nu... Det var skönt! men känner av huvudvärken lite men inte alls som det var innan:)
Ikväll har jag för mig att det är massa bra tv program? :) så min tid tillbringas vid tvn. hehe
 Men jag har faktiskt diskat o sånt idag så har inte bara legat på latsidan.
sitter i sängen och bredvid mig har jag nog världens tröttaste hund:P han sover så gott och gjort det med mig hela eftermiddagen:) mysigt.. Imån blir det nog att jag följer med att jaga. men det kan ändra sig snabbt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0