går i perioder

Det här med bloggen går verkligen i perioder. Men tänkte att man kan ju börja skriva lite nu när man är mellan två jobb som det fint heter:) Skulle vilja ha en snygg sida men har inte en aning om hur man gör. nån som vill hjälpa kanske?:)  
 Annars händer det inte mycket  i mitt liv just nu. Är hemma och så.
Just det ja vi har ju flyttat från ljungby till Hovmantorp. En jätte fint lägenhet, flyttade från 43 kvm till 74:) mkt härligt. Har öppen spis och stora yter att röra sig på. trivs som fisken i vattnet. Bara det att man skulle ju ha sitt körkort och ett jobb då hade allt varit perfkt.  men det kommer:)
denna vecka är det älgjakt, Gustav och tor är iväg och jaga. Jag följde inte med idag. Men imån har jag tänkt mig att följa med,, Även lite kalas på kvällen för jennie fyller år:)
Sen på freda och lördag jobba jag:) härligt att man jobba varannan helg iaf.. 


det här var en böörjan skriver kanske mera sen??  vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0