Färdigt

Oj oj nu är jag minsann trött;) som sagt så hade vi en liten rast innan nu har vi suttit ute i några timmar till. Men inga djur syntes till. Lite tråkigt men jag bruka aldrig se några. Gustav gick för att kolla om de. Fanns några grisar på ett ställe men jag stannade i bilen lat som jag är;) he he ha suttit stilla länge och då blir det fort kallt;) vi ha säkert gott 1 mil idag.och det är inte dåligt för en som ha problem med ryggen så fort man ta några steg;) men efter en stund så släppte det i ryggen. Man får inte vara så klen;) och jobbigt ha det minsann varit också med några kilos övervikt gå man inte bara så. Men som sagt ha klarat mig igenom dagen och det har varit mysigt i skogen.;) ;) nu ska vi strax hämta Tor och åka hem och titta på tv;) i mån bar det av till Ljungby;) för en jobb helg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0