Härligt väder!

God morgon=) själv har man lyckats försova sig. Men jag stressa inte för då kanske jag får tillbaka min huvudvärk och det vill jag inte. Utan jag åker när jag är klar-. Ha precis gått upp. ska gå ut och gå med tor det 'r ett måste¨på morgonen för honom=) <men vilket väder det är ute. kanon juhh. Syynd bara det ha kommit snö och att det är halt- Men man överlever nog=)
I skolan vet jah inte vad som händer. sånt som märks. 
Efter skolan ska jag iaf gå ut och gå. sedan blir det iväg på afro 1 timme=) Det blir kanon tror jag.. 

Igår var vi hemma hos mamma på middag det var gott. vi gick aldrig på buggen vi hade inget sug och sen orkade vi inte heller. lr var väl mest jag som inte orkade:P haha.- det kommer fler chanser-

Har det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0