Söndag idag då!

Igår kväll hände det inte så mkt. tittade på Robinson finalen det var lite spännande. Har inte följt det så kan inte säga vem som skulle vinna eller inte. Men visst hejade lite extra på tjejen. Hon var duktig=) sen tittade jag på film men somnade som vanligt så jag gick o lade mig vid halv 11 eller nånting sånt.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. ska städa iordning lite. Vet inte om jag ska ämta mina 2 tv hemma hos gustav?

Annars är jag rätt sugen på att gå och simma. Mamma kanske vill följa med..


Jag kom att jag har glömt att berätta att mamma ska titta på en lägenhet på Tisdag. Det är i dem nybyggda vid lagavallen. är den fin o det inte andra som vill köpa så köper Mamma nog den kanske. den ser väldigt fin ut på bilder o så. Men vi få se. kanske bli en flytt sånt som märks. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0