Fredag=)

Fredag idag hur gott som helst med lite helg=) Jag ska har tor hela helgen så mysigt..

Var inte i skolan så länge idag. Hade bara projektarbete och nu är vi helt klara=) helt underbart. Redovisning på tisdag. dock inte lika kul men skönt när det är över.
efter skolan iaf så var jag och hämtade tor hemma hos gustav och gick hem till mig. Gustav ska åka ner till Emil och Jaga. det var hundförbud där eller ngt snackade gustav om. Vi var ute och gick i det fina vädret.

Nu sitter jag och titta på sällskaps resan. Gustav var nyss här med tors bur, mat o medecine. Läängtar till kl 17;00.
Ikväll vet jag inte vad som händer det bli nog rätt lungt.
imån tänkte jag att jag skulle gå ner på stan en runda och kolla lite.

Idag har jag även hållt på med min diet i 7 dagar. Och jag tycker det går jätte bra. Jag känner mig pigg och glad av denna dieten inte alls som pulvet eller något sånt. Skönt att man kan börja äta normalt efter man kört på denna i 13 dagar. Imån är det vägning och mätning som gäller se fall man har krympt nånting=) spännande.

Har det gott alla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0