Projektredovisning=)

hallå alla:P fy fan vilket äckligt väder det är. tycker bara att snön kan ta och försvinna nu så det kan bli sommar och sol=) fyy så gött det hade varit..

Idag har vi haft projektredovisning. Det gick kanon bra tycker jag då=) skönt att vara klara med det som man har hållt på med sen 2an liksom. Inget stort arbtet över oss. As gott.
Annars har man idag suttit och lyssnat på dem andra som ha redovist. det har varit intressant tycker jag=)..

Vid lite efter 3 stack jag och emma in till växjö och kollade på balklänningar=) det fanns några som man tyckte var fina.. Jag skulle igentligen stannat kvar och emma skulle ha färgat håret och sovit över. Men emma skulle visst iväg så jag tog bussen hem vid halv 7. Kom precis hem. Så nu vet jag inte redigt vad jag ska göra..

På torsdag ska jag åka till strömsnäsbruk och titta på balklänning. sedan ska jag och emma träna och färga mitt hår=) sedan är det Studentfest på Terazza:P Kanon kul.

Ha d gött i skit vädret:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0