Ni anar inte hur arg jag är!!

Hemma hos gustav har vi då fått nya grannar jag har typ aldrig sett dem o gustav ha sett dem nångång. aldrig sett att dem ha flyttat in saker. Och dem bor över oss måste jag ju sögar och det är väldigt lyhört här. Hade aldrig några problem med dem andra grannarna och dem var 3 stycken plus hund. och en av jobbade natt. aldrig att man hörde dem. Men dem nya dem har gjort mig riktigt arg. Brukar inte vara den som blir arg för ngt sånt. Men man går inte så hårt i golvet att våra rutor skorra och vissa grejor. Jag överdriver inte.. Fan jag menar en annan har inte gjort så mkt mer än att jobba och har världens jävligaste huvudvärk som sitter i och gjort det í 3 dagar tror inte folk att man vill sova mellan kl ett på natten till fem på morgonen?? 

jävla människor. Faan tar dem inte nån jävla hänsyn till folk som har slitet hela helgen och är svin trött och vill sova? nej då inte våra nya grannar som kom kl ett i natt och jag vartenda jävla steg dem tar. Nu är kl snart 5 på morgonen och hur mkt tror ni jag ha sovit typ NAda:S Alltså dem går så hårt att rutorna skorra och det gjorde det inte med dem andra grannarna och dem var ändå 3 stycken och man hörde knappt dem. Nu är dem två????? fan ör deras problem. Och jag vågar inte gå och säga till för har hört att dem är lustiga människor. Men halllå en lördag natt??? jag är så arg. fan fan vad jag ska spela hög musik imån eller varfö inte börja just nu..:S Man packar inte upp alla sina saker mitt i natten:S dem är alltså precis nyinflyttade. Jag är arg, trött  och vill sova min skönhetssömn............................


Men dem kommer nog märka hur lyhört det är här vänta bara tills gustav och tor kommer hem då blir det mer liv i luckan=)

NU ska jag försöka att sova igen med hopp om att dem kanske kan gå lite tystare istället för att banka med sina fötter?  lr så är dem så tjocka så dem inte kan det:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0