Mys med syster + barn=)

 god kväll:) ni anar inte hur trött jag är?  haha Idag i skolan hade vi resturang för 56 personer. Jag serverade och det gick kanon tyckte jag=) 

Efter skolan kom min Syster Nettan och barnen o hämtade mig i skolan=) hihi vi åkte hem till Mamma som inte var hemma. Vi busade lite sedan började vi laga lite mat. köttbullar, Makaroner o Pastasås:) det var mumsigt,. Käkade sedan kom mamma hem o då gick hon o hämtade massa leksaker i förrådet. Blev leka och busa en massa=) Det var jätte kul att träffa dem. Herman och Nils har blivit så stora och Herman pratar jätte bra och Nils går nästan. Dem är så söta=) hihi

NU är jag riktigt trött var borta i tvättstugan och satte på en maskin tvätt med mina kockläder=) hoppas dem hinner torka tills imån.

Ska snart sova. Sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0