lördag=)

tjabba. Vad hittar ni på en helg som denna?? 

I Torsdags var det studentfest mycket roligt=)
Jag har även köpt min balklänning=)
Köpte den i strömsnäs. As bra servíce. det blev en vinröd. jätte fin är den och billig var den. betalade 2000 o då var sjal,väska och fina smycken:D Känns väldigt skönt att ha klänningen fixad=)

 i fredags så jobbade jag och likaså idag lördag-så de har inte hänt allt för mycket. Jag e väldans trött så ikväll blir det att det lungt ska hem till gustav sen han skulle komma hem idag sa han innan..

Imån vet jag inte vad som händer. Måste träna iaf. Fundera på att sticka o simma o sånt=) det e ju skönt-..
men nu ska jag iaf lägga mig i min s'äng och sova lite..

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0