Lördag 40 års kalas.

Jahop då är det redan lördag=) gott. Syrran o dom kommer ej upp hit idag så då tänkte jag att jag skulle ha sovmorgon. Men det sket sig. vaknade 06;50 o kunde ej somna om. Hur jobbigt är inte det?? Jätte jobbigt. För nu 'är välidgt trött men nu hinner jag inte vila ngt.

Har varit nere ¨på stan o köpt vågtång/locktång=)  ska göra det tills ikväll. För idag har vi nämnligen en catering till gods Magasinet , det är Jag, emma, lill alex, Alexandra som ska ha hand om detta. Vi Kl halv 3 ska vi ut till ryssby och förbereda maten o sätta det i värme boxar och vid kl 4 ska vi vara inne ljungby, Vi ska servera och lite sånt där. Maten ska vara som en bufé så det blir att servera dricka och plocka tallrika=)
Jag tycker det ska bli kul för att vi har inga lärare med oss. Dem lita på oss att vi fixar detta. Och självklart kommer vi göra det:P

Men nu ska jag hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka.

Har en trevligt kväll det ska jag ha iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0