Kalas Helg=)

tjabba=)  Äntligen sportlov en vecka. det gillar vi starkt,=)

Men helgen har varit kanon.. Jobbade i fredag och lördags men slutade tidigt redan vid ´halv ett=) det e inte ofta. hihi Men efter jobbet gick hem och sedan gick jag o gustav hem till Mamma för att laga lite mat jag skulle duscha och lite sånt. För att sedan vidare hem till Natta:) Där vi gjorde oss iordning och började festa lite smått. Sen skjussade Nattas snälla mamma ner oss till busstationen så vi tog bussen till alvesta där vi gick hem till såsen=)
Var där en liten stund sedan gick vi hem till såsens kusin där vi körde singstar och satt o snackade=) mycket trevligt..
Sedan blev det bussen in till växjö där vi gick till oleo. Mycket trevligt..=) Men det värsta var att min mobil dogo tappade bort mina polare o så visste jag inte när bussen gick hem^^ smarta Kajsa. Men hem kom jag iaf.

Ig´år söndag så var man rätt sliten. När vi precis hade satt på en film så ringde det på dörren. JO då var det tanten o gubben som ville bjuda på mat,. vi ha sagt Nej så många gånger innan så nu fick gå.=) det var jobbigt att stiga upp. Hehe

Ídag händer nog inte allt för mkt vad jag vet:) få se fall jag hinner med buggen ikväll måste tvätta, Jättee roligt, Men får nog bli ett pass på gymet..


Nu har man varit lite duktig och börjat tvätta. sjukt stor tvätt hög har jag.. Borde ta tag i det där lite bättre tror jag minsann. Jag och Tor gick hem till Mamma. Vi kom in precis innan det började vräka ner snö. Jag fattar inte vad allt kommer ifrån. Jag har nog aldrig  längtat så här mkt efter våren som jag gör nu:P haha


ojoj vad man ha varit duktig idag=) städat rummet hemma hos mamma för imån ska dem förbisktiga lägenheten då måste det ju vara fint. sen har jag ju som sagt tvätt. den sista maskinen är i torktummlaren. Nu har man bara det tråkiga kvar att lägga in all tvätt o sortera strumpor. Gustav var här en runda på eftermiddagen och hämtade tor=) hihi Pratade med syrran på msn som nu är i Vietnam. =) Har även lagat mat..  Gustav har kommit tillbaka med tor nu. ska inte med på buggen ikväll känner mig inte så pigg. Så jag o tor ska mysa,

senare ikväll ska jag gå hem med tor, Stannar där sedan..

Nu ska jag gå med tor. Har köpt mobilt bredband nu med=) imån ska jag köpa en sån där tjockmadrass som blåser upp sig själv med hjälp utav nånting. Stor är den. 1.60 den ska jag ha i gbg=)




ha d gött. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0