Grattis=)

Idag fyller lilla tor 4 år. Han börjar  bli en gammal pojke. höhö. Han ska väl få ett litet ben sen så blir han glad. Annars idag så ska jag iväg o träna lite tror jag, Gå på stan kansek?  dock inte så kul att göra detta själv.  Sen ikväll blir att laga lite mat. Sen kommer en kompis till gustav. Ähh vi får se vad som händer i mitt tråkiga liv:P

Igår gjorde jag inte allt för mkt. Var ute och gick med mamma och tor i det fina vädret. Vi gick o ca 1,30 min det var härligt. Sen så gjorde mamma på Lunch. Grillad kyckling med broccoli. Inte helt fel. efter det gick jag hem och lade mig på soffan med tor. sen låg jag där hela kvällen;P Vi tittade på nya Beck filmen. Vi hyrde den på tvn- den var helt okej. Inte jätte jätte bra. Men den var helt okej bra:P haha

Snart är detta lovet slut. Det sista sportlov. Imån fredag ska jag jobba och likaså Lördag. Skulle igentligen varit ledig men det blev inte så. . Är lite sugen på att gå ut på lördag då det är hardcore supestar på garvaren=). Vi får se vad som händer.

undrar om mitt mobila bredband har kommit idag?:) får gå hem till mamma och kolla sedan. Hon är ju ledig idag hon kanske vill hitta på ngt:P



Tja nu sitter jag óch titta på one tree hill. Det är så bra=)  hihi. Har varit och tränat en timme sen var jag och köpte lite ben till tor, Han blev glad... vi har varit och handlat och lite sånt. var hemma hos mamma och häntade ett brev om att mitt mobila bredband har kommit. får hämta det imån innan jobbet eller nån annan dag.. Även fått lön idag med. Alltid ngt=)

Ni får ha det så bra. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0