dryyg måndag..

vilken dryg måndag det är.. Har haft muntligt prov på Hinduismen det gick kanon.  För sov mig också så jag missade hela svenska lektionen:/ inte alls bra. Lite smått irriterande. men det är sånt som händer:P:P
Efter skolan jag och gustav ut och gå sedan går vi nog hem till mig och käka mamma skulle laga mat=) Sedan vid halv 7 ikväll ska vi till buggen. Det kommer bli roligt=) sen är man nog helt slut och då blir det att hem och lägga sig. hihi

Idag så ska mamma skriva på kontraktet på den nya lägenheten mamma ska köpa=) kanon kul. Vet inte alls när flytten bli men framöver nångång. behöver måla och lite sånt först.

I helgen har jag bara jobbat och tagit det väldigt lungt. I går var jag och simmar, bubblade och bastade Mycket skönt i det här vädret. Nån som tittade på blåsningen igår??   as rooligt var det.

några i klassen säger att vi inte har nån naturkunskap o det slutar vi vid kl 14;00=) as gott då kommer man hem i tid och sånt.

men snart börja lektionen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0