afrodans.

Tjena..
Tisdag idag då. Har inte hänt över drivet mkt. Varit i skolan sitter nu hemma har precis ringt till min praktik men dem skulle ringa tillbaka hoppas jag gav rätt nummer?:P haha jooo men det gjorde jag. Hoppas dem ringer snart iaf. för att han jag skulle pratat med var i frysen:P haha
Ska vara i Göteborg i 3 veckor. På swedish Taste. Kommer bli nice,,
Annars ikväll ska jag dansa Afro. det ska mkt roligt,.

Igår så var det buggen som jag och gustav var på. Väldigt roligt tycker jag=) 'Annars hände det inte så mkt igår...............Lagade mat till mamma och lite så.

I söndags så var jag och gustav på bio. Vi tittade på Farsan den var rolig=) hihi. Annars låg jag typ o sov hela dagen var jätte trött..

Imån i skolan har vi resturang=) jag ska servera. Sedan så är det studentfest. Men har inte bestämt mig för att gå ännu. sånt som märks.

nu ska jag sitta och vänta på att ^*min* praktik ska ringa..


Nu har min praktik ringt till mig)=) han lät super trevlig. så Vecka 11-13 blir göteborg. ska jobba dag första veckan sedan blir det nog kväll.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0