Ojoj längesen..=)

Det var typ skiit längesen jag skrev här.. Jag har nog inte orkat eller ngt.. Men nu e jag på g för att skriva igen.. Denna vecka hitills har inte hänt mkt varit i skolan gått rätt bra=) har bara 3 prov kvar i matten o göra seeen har jag godkänt och klaaaar för evigt. Det ska bli så underbart. PÅ tisdag ska jag göra ett prov. Plugga som tusan nu.. Sen så är det bara o göra dem andra 2 sen har man 1 sovmorgon på Måndag o så sluta man tidigt på Tisdagen:D:D Det kan inte bli bättre.
Sen har jag tränat Måndag o tisdags. Igår i slutet var jag sjukt trött men så fick värsta kicken. Det var sjukt jobbigt o svetten bara rann. Men skönt när man kom hem..Idag Onsdag så bli det lungt ikväll. Bli kanske en runda med mamma om ja orka. Men Har träningsvärk så det bli nog lungt..=) skriver senare. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0