Lördagkväll!

Go kväll=) Nu är det lördag kväll. Det är rätt skönt. ha sovit lite ikväll igår fredag jobbade jag direkt efter skolan till kl 19;00. Kom och då fick man mat o grejor- vi ittade ¨på film. Det var Mys=) sen vid halv 11 var ja tvungen att gå och lägga mig skulle upp och jobba. MEn vi hade sovmorgon till kl 8;00 Annars börja vi vid 5;00. Så det var väldigt skönt.- Vi hade inte jätte mkt och göra på jobbet idag. MEn vi hann städa lite och sånt. finns ju alltid ngt och göra juhh. Men  vi gick hem vid kl 2. Tittade lite på tv när ja kom hem sen sov jag till typ 6 och pratade med mamma i telefon. Sen tog jag hunden och var ute och gick i en timme ungefär i regnet.  blev dyngsur=( aja sen när ja kom hem fick ja bada tor. Han var jätte skitigt. sen blev det Middag o mys i soffan..
Denna helgen har jag hur mkt som helst som måste göras, Matteprov, samhällsporv och 1 svenska uppgift och städa o och ha en jäkla massa tvätt::O allt det ska ja hinna med på söndag. Smaaart Kajsa...
NEhe nu ska jag duscha..
Har en toppen lördags kväll. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0