Go kväll!

NU ikväll har jag bara sovit och så gick jag hem till mamma. Men gjorde inte så mycket satt mest o pratade sen gick vi hem till mig och nu sitter jag o titta på tv..
HEhe igår åkte vi skridsko i skolan:P jag var piss nervös inte åkt det på typ 5 år eller ngt:P  >Men det gick faktiskt jätte bra.. Trillade inte en enda gång. Men visst var jag nära på att trilla. Men nära skjuter ingen hare:P  hehe Ocg det var jätte mycket vatten på isen också sp att man blev dyngsur. Tur att man hade ett par extra sockar med sig hehe. Men efter det så hade jag matte. det gick bra... För engång skull. Annars bruka det gå skit dåligt och tden går jätte sakta och jag bli skit arg bara för att jag inte fatta. Så jag sura ihop på läraren så bli det inget gjort den lektionen. Men har fått en mycket bättre lärare nu:D Efter skolan igår så käkade jag o tittade på tv sen var jag o tränade i 1 timme. svin joobbigt. Efter det var jag o köpte frukt och mjölk på Hemköp sen gick jag hem. Gick jut med Tor. duschade när jag kom tillbaka. Tog på mig min mysiga morronrock och satte mig i soffan men  3 mackor och åt 1 apelsin,,o en massa vatten.. satt lite vid datron och kollade på tv litre. Sen bar det av till sängen. Somnade ganska fort. Var helt slut i kroppen. Gustav kom hem vid halv 1. Och jag vaknade o började prata med han. Vi pratade kanake i 30 min eller ngt.. Sen var det lögn att somna om:S men lyckades tillslut..
Ha d gött.Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0