Torsdag

Idag blev det ingen skola för min del. Tor höll mig vaken typ hela natten. det var väldigt jobbigt. han gick runt o gnydde o körde i skärmen överrallt så det smällde o hade sig. Men det förstår man att han är liten ledsen. Men efter många om och men så somnade han i sängen och då somnade jag också gott. Gustav sov redan som en stock. Han hade ju jobbat. vaknade vid halv 8 och ringde till skolan sen så gick ja ut en runda med tor gick hem och väckte gustav gick ner till tvätstugan gick upp till lägenheten väckte gustav igen o samtidigt som ja väckte honom så ringde hans kompis Emil.. Jag kokade ägg som vi skulle äta och sorterade tvätten. Aaaas mycket tvätt. Sen fick gustav hjälpa mig ner med det.. Vi åkte och handlade lite mat o sen åkte vi till vetrinären igen för att få en större tratt. SOm är ungefär lika stor som tor^^  stackarn den får han bara ha på sig när vi inte är hemma. han kan ju knappt gå i den..
ussch nej snart måste ja ner och hämta den sista tvätten o bädda rent i sängen. sen ha jag lyckats samla på mig väldigt mkt disk:P undra om ja hinner göra allt innan gustav kommer hem,=) han kommer vid kl 12 i natt. han slutar tidigt^^
imån ska vi iaf åka till växjö och storhandla massa saker. bla tv,playstation o de flesta julklappar ska inhandlas imån, Seen ska ja o gustav bara mysa hela helgen. För att vi fira 1 år på lördag=)

Nu ska ha gå och göra min sysslor.. Sov gott! pussokram

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit! är de redan 1 år. Grattis Grattis :)

2008-12-21 @ 22:27:56
URL: http://ljungbybonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe Ahhh=) har typ gjort så mkt med min blogg. MEn nu ska ja börja skriva hade jag tänkt=)..

2009-01-21 @ 14:08:08
URL: http://ljungbybonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0