Skaffat mig blogg=)

Tjena., Nu ha man skaffat sig blogg. Så man kan skriva lite ointressanta saker:P..
Idag har jag varit hemma från skolan..  Hade jätte ont i halsen och i huvudet. så då stannade jag hemma. var inte helt dumt det. Har fortfarande ont i halsen=(. Annars idag ha jag bara sovit o kollat på film. Gustav var ju hemma också. Fast det är han ju alltid. Han börja ju inte förrens vid kl 14;00. sen kommer han hem vid 00;30 I natt kanske=). Mys pys.

Igår åkte min bror till Thailand för att vara där i 2 veckor. Jag tjata så mkt om det bara för at jag ör så grymt avundsjuk. Och jag erkänner det:P  haha. Är så sjukt trött på detta väder vi ha sverige regn,kallt,mörker. Usch kan ju inte bli värre. Är juu inte så att man bli jätte pigg av det. usch-Visst mörker är mysigt på sitt sätt. man sitter hemma med sin pojk/flickvän o har tänt ljus eller ngt sånt. det är mysigt. MEn att sitta själv i lägenhet är inget vidare.:P Jag har alla lampor man kan ha tända^^. Är mörkrädd så är lite skraj på kvällarna. men man börja vänja sig vid att vara ensam. Jag har ju hunden som morra ibland: p haha. så underbart...  Nu ikväll har jag Käkat, håller på att plocka iordning i lägenheten., ska dammsuga också och plocka in tvätten.*en vecka sen ja tvättade* haha jag är inte så snabb med vissa saker. 

Läängta som tusan till Lördag:P  då bär det av till växjö för att gå till O'leo och kolla på björn rosentröm o bli fulla o glaa=)  hihi.
Nehe

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjeeena :)hihi

2008-11-19 @ 21:28:44
URL: http://ljungbybonde.blogg.se/
Postat av: Emma;)

Jo svin fulla ska vi bli!!!

2008-11-19 @ 22:12:02
Postat av: Emma;)

Jo svin fulla ska vi bli!!!

2008-11-19 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0