Ny vecka=)

Hejsan. I helgen har jag jobbat  som sagt och i lördags efter jobbet åkte jag med bussen til växjö:) där jag mötte upp Emma lilla=) vi åkte hem till Emmas bror Jim och hämtade alkoholen vi skulle dricka.Sedan åkte vi till City gross och hanlade lite:P inte alls mkt folk . men det mgick rätt fort. sedan åkte vi vidrare hem till Emma i vislanda. jag gick och duschade direkt när vi kommit hem och Emma började göra mat=. Hon hade redan duschat..  När jag hade duschat klart o sånt så var maten klar. Det blev en kätt bit och klyftpotatis.mInte det goaste jag ha ätit. men mätt blev jag iaf,,  Sen kom maria och gjorde oss sällskap. hihi. Vi satt och pratade och drack, Mycket trevligt, , sedan vid 9 tiden eller ngt så åkte vi in till stan och hem till Emmas bror och fortsatte och förfesta... Sen blev det ner på stan. och gick in på O'leo. De var kuligt.. Vi tog 02;20 bussen hem till Vislanda. När vi väl var hemma så hade vi efterfestö höhö. Men ja somnade vid halv 5.då hade jag varit uppe 24,5 timmar:P alltså över ett dygn. SÅ jaaag var cp trött. hehe sov iaf svin gott fram till halv 9:P sen sov man lite till och från fram till halv 12 eller ngt. VId kl 3 ungefär kom mamma o hugo och hämtade. O så bjöds det på mat i ryssby=). sen tog ja bussen därifråb och rakavägen hem till min säng och sov tills gustav ringde mig och sa att han var i växjö och att vi skulle äta pizza så la vi på och ja somnade om tills han ringde igen o sa att ja skulle ringa o beställa för att då var han i ryssby:P sen kom min underbara hem till mig:D Det var skönt. saknat honom. Han hde varit nere och jagat på öland hela helgen=) . han sköt en gris på 140 kr, 2 rådur och en Hare=) på 2 dagar. Han och tor är så duktiga.=)
Nu idag Måndag ha jag varut i skolan. Kallt som tusan ute.. Men det var en helt okej dag faktiskt. svenskan var bara så seeeeg- gjorde några uppgifter sen tittade på en jätte tråkigt film blev så rastlös:P  sen åkte jag hem med fem över fyra bussen.. Har ätit lite mat o sånt. ska ge tor mat o sen ut och gå en runda med honom.sen ska ja vara med Natta o ida. Myysigt värre=) Skriver mera ikväll. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0