Ny dag nya möjligheter=)

Kanon bra dag idag måste ja säga. Alla har varit goa och glada och då bli man ju själv glad=) Och dcet är kanon. Gick till skolan idag. VAr hur bra som helst..  fick vara ute i matsalen och lägga upp efterrätt till dem andra eleverna=). det var fruktsallad med punch grädde. Vet inte om det var gott åt aldrig det=)  har slutat äta efterrätt,godis och skräp mat. Nu blir det istället Råg gröt till frukost med mjölk. sen lite fika, frukt+nån macka=). JAg tycker att jag är duktig som står imot all god fika.^^ Annars i skolan idag ha dem andra fått stå och steka fläsk och jag ha skivat frallor,ost och paprika^^  haha inte lika jobbigt som det andra.,  Men det var rätt kul och stå o lägga upp efterrätt:P  Efter lunch idag så fick jag göra lite av varje.. vi slutade vid kvart över 3 ungerfär. Göttans:P hann med 15;40 bussen och det är aldrig fel. Men oftast så hinner vi med den.. 
Jag började jobba direket efter skolan=)  natta,ida o phmy följde mig till jobbet för att dem skulle in och sola. hihi sen kom dem in på jobbet och hälsade på lite. Alltid trevligt med lite besök:Pmen slutade tidigt idag. Redan vid 18;35. Så då gick jag hem och åt mat som Gustav hade lagat. spagetti och skinksås. Det var gott. Tor fick också mat. Torrfoder,spagetti och skinksås. Han blev så glad så och mätt. hihi sen gick jag en runda med honom:P  typ precis när jag hade kommit hem så kom Ida, natt o phmy hem till mig. MYcket trevligt=);P vi pratade lite och tittade på tv. sen följde vi phmy till bussen som skulle åka hem till Ryssby igen. det var svin kallt ute. och så var bussen försenad. sen följde jag NAtta hem och efter det så gick ´jag och tor hem igen,  Då hade han fått en liten längre kissrunda..  då sover han gott i´natt nykissad och mätt i magen)=) hihi ,
Imån är det fredag. OCh då ska vi ha alkoholhanterin med Eira sen ska vi jobba med projektarbete. Efter skolan ska jag o natta gå och jobba.. Mycket trevligt..
Hare gött.. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0