Kallt o jävligt..

jaha då var det ännu en ny dag. Tisdag.. tiden går så jäkla fort. Då ha man klarat av två dagar i skolan. Dem viktigaste dagarna på veckan tycker jag, bara massa plugg o skit. Dem andra dagarna e vi köket o laga mat..  Men imån ska ja inte till skolan. dåå e jag ledig:P  hihi Jag o gusten ska lämna in tor hos vetrinären:P han ska bli kastrerad. sköönt ska det bli så att han bli lite lugnare. Han e så aggressiv mot hundar och ibland människor.:P  Men det är ju en jakt hund.. Haan är så sött våran lilla tor.. Aja imån ska han bli kastrerad iaf. Hoppas att han bli väldigt lugn så att han sover lite:P  Hans hormonspruta har slutat värka så att han har varit upp över öronen.:P men denna helgen har han jagat hela dagarna i 3 dagarna. han var helt slut i söndags när dem kom hem=).
Skolan idag ha varit rätt så seg. PÅ morgonen hade vi projekt o företaganade men Johan. Syon kom och pratade. Alla satt som fågelholka sa Johan. MEn det var as trålkigt^^  o jag var jätte trött:P  sen hade vid svenska och ingen lärare sen engelska tittade film:P sen hade vi lunch. Det var fisk,kall sås o potatis. Mycket gott om jag får säga det själv.  Efter lunch hade vi gympa. Ergonomisk träning. Inte så fruktansvärt jobbigt .EFter gympan hade vi en timmes rast och sen matte. Slutade iaf tidigt så jag hann med 15;40 bussen. Tar ja den bussen så slipper jag gå från busstationen:P gött..  Speciellt nu när det är så j'kla kallt ute. Men det mkt bättre med sånt här väder en blåst och regn. Usch det vädret är det värsta..
När jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan och vaknade runt 7 eller ngt. Då gick jag,ida och tor ut på en lång runda. det var myyysigt:P  hihi. sen när ja kom hem så satte ja mig vid datorn o började titta efter en ny tv som ja ska köpa=). 37-42 tums. Luta mest åt 42 tums tv som ja vill=) hittade en för 7 000. Rätt billigt.  Får höra vad gustav säger. MEn det är ju ändå jag som ska köpa:P haha Jag vill åka redan på fredag och köpa. Men få se fall vi göra det då eller efter jul.. Mnen tänkte att det kunde vara en tidigt julklapp till mi själv:D hehe..
Jag vet iaf vad ja ska få av gustav i julklapp. Han är bara för snälle han.Jag samla ju på global kniva:P svin dyra är dem stycket.. typ 8-900.-OCh jag ska få 5 st plus ett ställ. Faattta vad bra:D:D usch det kostade alladeles för mkt. 4000 kostade det. Blev helt chockad... Och till gustav ska ja köpa Nya jaktbyxor::P och det är inte billigt kan ja säga. Usch fy tusan..
Rätt skönt att man bara gå 1 dag til i skolan denna veckan=) hihi ledig på freda ju och gustav också=) undra vad vi´ska hitta på=). Jag e sugen på att baka julgodis och sånt där mys pys:D hihi
Ikväll ska jag iaf vara uppe tills gustav mkommer hem från jobbet=)..
Hörs imån allihopa. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0