Hej hopp!

Nu så sitter jag i skolan. Har haft alkoholhantering=) var väl inte överdrivet kul.
Vi hade iaf rast vid halv 10 så gick vi ock fikade. Var as hungrig=)  kunde inte äta gröt för att vi hade ingen mjölk hemma. Så är det ibland=)  så det fick bli två mackor istället=)  detvarinte så gott. det e godare med gröt faktiskt:P kanske e för att jag ha blivit så van vid att äta det varje dag, aja rätt soft på rasten. vi käkade och pratade sen gick vi ut o rökte.*jag röker inte*  bara sällskap...  Just nu ha vi projektarbete.  Stephanie är inte här hon är ute på praktik,, Emma har hoppat av från våran grupp.Aja jag ha iaf fått en bok om Indisk mat=)  vi ska göra en indisk buffe. Hoppas på att det kan bli bra=). har även gjort en ansökan om att få ledigt hela veckan 51 från skolan. Jag o natta ska kjobba istället och tjäna pengar=)  men vi missa lucia och det goda julbordet på kvällen:P såååå mycket mat detär då. HErregud förra året åt man nästan ihjäl sig:P
snart sluta vi skolan för dagen=)  sluta väl kanske kvart över 11 eller ngt. OCh då ska vi ta bussen in till stan och börja jobba. sen jobba hela långa dagen. få se när vi sluta ikväll..
NU ska jag dra iaf=) få sefall vi kan få sluta. Haregött. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0