Go kväll..

Nu så är klockan rätt mycket=)  lite efter 22;00. Vid ungefär vid halv 7 eller ngt så gick jag ut med hunden=)  vi gick hem till min mamma och pratade lite. Men påvägen dit så mötte jag en riktigt blåneger. Och han stannade och började prata. Neeeeej tänkte jag och blev skit rädd:p han sa I like dog=)  jag typ bara aha o så frågade han om ja ville vara med honom o så, OCh jag bara nää jag ha väldigt bråttom ska hem till min mamma. och då sa han att han kunde följa mig. Och jag bara Neej jag ha fruktansvärt bråttom och stack därifrån väldigt fort kan ja säga. Usch fyy fan säger jag bara. Jävla Äckel.. Hatar och gå själv i mörker.. Aja men iaf kom hem till Mamma..  men var lite rädd att han skulle följa efter mig. men tur var så gjorde han inte det=).. Efter att jag hade varit hos mamma så gick ja hem och lämnade hunden sen stack ja och ida hem till Natta=). vi bakade kladdkaka. *mums*:D och så hjälpte ja dem lite med deras arbete. hihi sen satt vi  mest och pratade och hade det väldigt trevligt=)
tack för ikväll Tjejer=) vi ses imån. SOv gott allihopa nu ska ja o tor snart gå och lägga oss i sängen.SEn vid halv 1 inat kommer min underbara och kryper ner.. Lagom kall och go. han cykla:Pskönt för honom med en uppvärmd säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0