Färdigt för idag!

tjabba!
nu har man nyss kommit hem från jobbet. eller nyss och nyss slutade vid 7 idag:P skön tid. Det var kul och jobba som vanligt=) Inte så mycket och göra och det kan vara gött.. Jag la smörgåstårtor:P Med Babsan=)  hihi hon är underbar människa. kul och jobba med henne=) man bli så glad liskom. hihi. Aja deet gick kanon på jobbet idag. och ja o natta var väl lite trötta mot slutet kanske. men så bruka det vara en fredag kväll.  Inte helt fel och jobba med NAtte heller:P  inte helt fel och jobba med nån på mitt jobb. Alla är så goa=) Gillar verkligen mitt jobb..
Efter jobbet så gick jag och natta till ica och köpte cigg o cola. sen gick vi och hämtade min kebabtallrik som jag skulle äta i min ensamhet. Gustav e på öland=).
När vi gick hem så gick vi vid chaplins och vi sa fasiken vilket lång bort det var där inne. OCh så tyckte jag att jag kände igen en människa från skolan. Och rätt som det var så ser vi nån som bara reser sig upp och vinkar som fasiken och sen alla andra alla lärare från Ryssbygymnasiet:P  Det var min klassförstånadare som vinkade som tusan:P  Hon är så cool. hon får verkligen en att skratta:P haha.
Nu sitter jag iaf hemma och ha ätit min kebabtallrik med extra sås:P  och det var mycket sås jag fick.:D Det var gott iaf. Lite för mycket lök för min smak. Glömde beställa utan^^. det är singa long på tv. Det är rätt bra. ska titta på det sen duscha och sen måste ja packa tills imån juu:P  och prova lite kläder vet inte riktigt vad ja ska ha på mig...:D
Hare gött alla. GOd natt puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0